ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

پیج بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50 اینچ (مشخصات، معایب مزایا، قیمت و خرید اینترنتی این محصول)

محصولات مرتبط با تلویزیون ها :
مشاهده لیست قیمت
نظر مردم درباره تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50 اینچ
مجموع امتیاز کاربران : عالی+
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
3.8
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
3.7
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
4.0
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
3.8
بررسی نهایی
خوب
نتیجه آنالیز سیستم ما از این محصول : این محصول ویژگی های خوبی دارد و همچنین قیمت مناسبی دارد، برای خرید و انتخاب این محصول باید به مشخصات، خواسته های خودتان و توانایی های محصول دقت نمایید.
مزایا
+ کیفیت تصویر مناسب + خدمات خوب گلدیران + کیفیت تصویر 4k + سرعت خوب + زیبایی قابل قبول + صدای واضح و باند خوب + شفافیت تصویر مناسب
معایب
- کیفیت کنترل متوسط
یکی از محبوب ترین برندهای نو ظهور بازار لوازم خانگی کشورمان جی پلاس شرکت گلدیران می باشد که توانسته مشتریان زیادی را جذب خود کند.

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50KU722S سایز 50 اینچ به دلیل قیمت مناسب و امکانات قابل توجه اش به یکی از پربازدیدترین تلویزیون های وب سایت دیجی کالا تبدیل شده است.

تلویزیون جی‌پلاس مدل GTV-50KU722S یک تلویزیون 50 اینچی است. تلویزیون جی‌پلاس ابعاد مناسبی دارد و به‌راحتی می‌توان از آن در مکان‌های مختلف استفاده کرد. البته با توجه با 50 اینچی بودن آن بهتر است در متراژ‌های بالا مورداستفاده قرار بگیرد. این تلویزیون هوشمند از اطراف دارای حاشیه‌های بسیار کمی است که سبب شده نمایشگر لب تا لب از محتوا پر شود.

در قسمت ورودی و خروجی‌ها سه خروجی HDMI، دو پورت USB 2.0، Wifi و بلوتوث و خروجی دیجیتال صدا (اپتیکال) از مهم‌ترین پورت‌های این تلویزیون دیده می‌شود. خروجی صدای تلویزیون جی پلاس از توان 16 وات، سیستم اسپیکر صدا که دوکاناله هست بهره می‌برد.

سیستم‌عامل این دستگاه نسبت به نسل قبل خود با پیشرفت چشمگیری همراه بوده است که مجهز به اندروید 9 شده همچنین ازلحاظ ظاهری و گرافیکی، رابط کاربری دستگاه بهبود پیداکرده است. یکی از قابلیت‌های جذاب اضافه‌شده به تلویزیون‌ هوشمند جی‌پلاس برنامه گزینه E-Share هست که امکانات فراوانی ازجمله Mirror کردن گوشی‌ها با سیستم‌عامل مختلف ازجمله اندروید و iOS بر روی تلویزیون را در اختیار شما قرار می‌دهد که به کمک آن می‌توانید به مشاهده و اجرای برنامه‌های گوشی هوشمند خود بر روی صفحه تلویزیون و یا وبگردی با کیبورد گوشی را به شما می‌دهد. از سایر ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به گیرنده دیجیتال، حالت صرفه‌جویی انرژی، ذخیره اجرای زنده (تایم شیفت) بر روی کارت حافظه خارجی و ضبط دیجیتال اشاره کرد.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های تلویزیون هوشمند جی‌پلاس مدل GTV-50KU722S می‌تواند کیفیت فوق‌العاده نمایشگر آن باشد. تلویزیون G Plus یک پنل LED با رزولوشن 2160×3840 و کیفیت تصویر Ultra HD(4K) بهره می‌برد که قادر است محتوا را باکیفیت غیرقابل وصفی به نمایش دربیاورد. نسبت تصویر 16.9 و حاشیه‌های به باریک این تلویزیون هوشمند جلوه خاصی را در آن ایجاد کرده است و سبب شده تا این نمایشگر لب تا لب از محتوا پر شود. همچنین تلویزیون G Plus از طیف رنگی گسترده پشتیبانی می‌کند که قادر است رنگ‎‌ها را طبیعی‌تر جلوه دهد و تصاویر را باکیفیتی بالا و رنگ‌بندی مناسب به نمایش دربیاورد. درمجموع تماشا فیلم‌‌های سینمایی و دیدن سریال موردعلاقه‌تان در این تلویزیون هوشمند بسیار لذت‌بخش است و احساس بی‌نظیری را به شما منتقل می‌کند. تیونر دیجیتال DVB-T2 در این ساخت تلویزیون G Plus به کار گرفته‌شده است که قادر به دریافت سیگنال‌ باکیفیت FullHD است و این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید شبکه‌های سراسری را باکیفیت بالاتری مشاهده کنید.

سیستم صوتی دوکاناله با توان خروجی 16 وات در ساخت تلویزیون هوشمند جی پلاس مورداستفاده قرارگرفته است. اسپیکرهای تعبیه‌شده در این دستگاه هرکدام توانی معادل 8 وات دارند که می‌توانند صداها را کاملاً شفاف و تفکیک صداها قابل‌قبول می‌باشد. و با حجم زیاد که دارند فضا اطراف شما را به‌راحتی پوشش دهند. سیستم صوتی تلویزیون G Plus از کیفیت بالایی برخوردار و عملکرد آن رضایت‌بخش است. تماشا فیلم و سریال موردعلاقه‌تان با صدا باکیفیت و یا گوشی دادن به یک موسیقی دلنواز توسط تلویزیون هوشمند جی پلاس می‌تواند تجربه لذت بخشی باشد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50 اینچ را می پسندید؟ (این محصول خوبه؟)

like 27 dislike 9
پرفروش ترین یخچال بازار در بهار 1403
قیمت آپارتمان در سعادت‌آباد (قیمت‌های رسمی و قیمت فروشنده ها)

بررسی‌های ما

4.0 سايز صفحه
3.6 تکنولوژي صفحه
4.0 نوع صفحه
3.5 کيفيت تصوير
3.8 رزولوشن
3.6 HDR
3.5 توان خروجي کلي صدا
4.0 رابط هوشمند
3.8 پردازنده
* رنگ امتیاز ضعیف
* رنگ امتیاز متوسط و نسبتاً خوب
* رنگ امتیاز عالی

مشخصات محصول

سايز صفحه 50 اينچ
تکنولوژي صفحه LED
نوع صفحه تخت
کيفيت تصوير Ultra HD - 4K
رزولوشن 2160 × 3840
HDR دارد
ساير توضيحات تصوير HDR10
سيستم صوتي 2
توان خروجي کلي صدا 20
توان هر بلندگو 10
استانداردهای صوتی Dolby
رابط هوشمند دارد
نوع رابط هوشمند Android
پردازنده چهار هسته‌ای
مرورگر اينترنت دارد
گيرنده ديجيتال دارد
تيونر DVB-T2
ساير امکانات مقدار حافظه 2GB RAM حافظه داخلی 16GB
تعداد درگاه‌هاي USB 2
تعداد درگاه هاي HDMI 3
تعداد رابط کامپوزيت (Composite) دارد
اتصال بي‌سيم (Wi-Fi) دارد
بلوتوث دارد
پورت شبکه (LAN) دارد
خروجي هدفون دارد
ساير توضيحات عمق بیتی 10 بیت | پشتیبانی از شبکه های HD صداوسیما | پشتیبانی از شبکه های تلویزیونی 4K | نوع دیکودر آنلاین HEVC , mpeg4 | ابعاد تلویزیون بدون پایه 68.2x9.4x111.7 سانتی‌متر | ابعاد تلویزیون با پایه 73.2x21.2x111.7 سانتی‌متر | امکان Screen Mirroring
لیست مقایسه‌های تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50 اینچ در گوگل
بررسی‌های تخصصی مرتبط
بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65PU750CN سایز 65 اینچ
بررسی تلویزیون ال ای دی صنام مدل SLE-24M111 سایز 24 اینچ
بررسی تلویزیون ال ای دی صنام مدل SLE-24M10 سایز 24 اینچ
بررسی تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-50SA1260U سایز 50 اینچ
بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل UA55TU6550TH سایز 55 اینچ
نظرات خریداران تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50 اینچ - معایب و مزایا تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50 اینچ (ویژگی و نقاط ضعف این محصول چیست؟) بررسی ارزش خرید و مشکلات تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50 اینچ
تجربه خرید شما؟

نظر / سوال در مورد تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50 اینچ

ارسال نظر
رضا سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲
سلام تلوزیونه بدیه
پاسخ
بهمن جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
باسلام . طراحی ظاهری جالب . کیفیت بسیار بالای تصویر وامکانات بسیار خوبی دارد وزن کم وحمل اسان هم یکی از امتیازات ان است روی هم رفته محصول قابل قبولی است
پاسخ
مهدی از تهران چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱
*** نوع‌تلوزیون‌هستش‌کل کانالها ی‌تلوزیون پرید‌زدم تنظیم به کارخانه‌تلوزیونروشن نشد زنگ زدم‌به‌شرکت ‌‌تعمیرکار‌تلوزیون‌روندیدمیگه‌بردش‌سوخته‌
پاسخ
آریانی شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰
چندماه گرفتم ولی گهگاهی یه خطهای ریزمیافته کناره یا وسط صفحه تلویزیون نمیدونم دلیلش چیه
پاسخ
محمد رضا شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۰
اصلا کیفبت تصویر ندارد
پاسخ